Shades of Grey {makrohaaste}











Kivaa alkanutta viikkoa kaikille! Tiistain makrotex haasteen teemana tänään harmaa. Tämä väri on ollut viimeisen vuoden aikana todella kantava teema pukeutumisessa. Ensimmäinen suunnitelmani olikin kuvata harmaan harmoniaa neuleissa. Tällä kertaa inspiraatio lopahti heti alkuunsa. Tuntui, että toistaisin vain itseäni. Sitten muistinkin nämä korukuvat, jotka otin vuodenvaihteen tienoilla kun harjoittelin uuden kameran asetuksia. 

Kuvissa mukana minun lemppareita hopeansävyissä. Tämä värimaailma on minulle se rakkain koruissa. Koruissa olen todella klassikkojen ystävä ja minulla on aina muutama koru, jota pidän ahkerasti. Onneksi en ole onnistunut hukkaamaan näitä kaunottaria. paitsi kerran. Thomas Sabon rannekoru minulla oli kadoksissa kuukauden verran kesällä. Olin ihan varma, että olin hukannut sen golfkentälle mutta se löytyikin bagin pohjalta. Jokainen voi arvata sitä riemun määrää, kun löysin korun! Rannekoru on ollut minulle todella rakas tämän episodin jälkeen. Korukivet tuovat todellakin hyvää energiaa ja ehkä vähän onneakin!


                                                                                  -tuulanneli







44 kommenttia:

  1. Kaunista harmaata, kauniissa muodossa. Tykkään! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)

      harmaaa on harmonisen kaunis väri :)

      Poista
  2. Kauniita kuvia kauniista koruista ja harmaasta.

    T. Täysin arkista

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. Kyllä korut ovat meille naisille tärkeitä!

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Kiitos Katja :)

      ja samoin kivaa viikon jatkoa :)

      Poista
  5. Itsellä ei edes käynyt mielessä korut, hitsi olisin voinut oman lemppari kaulakorun ikuistaa! Kaniit korut sinulla jokatapauksessa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)

      minullekin nämä korut olivat se toinen vaihtoehto :) rakastan koruja!

      Poista
  6. Ihanaa, että toit esille harmaan eleganssin ja juhlavuuden. Minunkin koruni ovat nykyään hopeaa, sillä tukkani muuttui platinablondiksi kuten lapseni sanovat = harmaaksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Anna :)

      Olen jumiutunut tähän hopea / valkokultamaailmaan. Se on vaan minun mielestä se paras!

      Poista
  7. Hei! Olet kyllä loisto kuvaaja. Mikä tuo alimmaisen kuvan "love" -käsirengas on? Aivan ihana. Olen koukussa suuriin hopeisiin rannekoruihin ja sormuksiin!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa Tuija ja kiitos ihanasta kommentista :)

      Tuo alimmainen on Efva Attlingin rakkaus -rannekoru. Siihen on kaiverrettu eri kielillä sana rakkaus.
      Olen saanut sen hääpäivälahjaksi omalta murultani <3

      Poista
  8. Ihania ja voi että miten upea tuo rakkausrannekoru! Mukavaa päivää tuulaanneli <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa Tiia :)

      Tuo alimmainen rannekoru on todella rakas minulle <3 ja onhan se saatu maailman ihanimmalta ihmiseltä!

      Kivaa viikonjatkoa myös sinulle ihanuus!

      Poista
  9. Upeaa ja kaunista. Hienot makrot

    VastaaPoista
  10. Jälleen olet ottanut tyylikkäitä kuvia.

    VastaaPoista
  11. Upeita koruja! Hopea menee minunkin makuun paremmin kuin kulta.

    VastaaPoista
  12. Kauniita ja tyylikkäitä! Erityisesti tuo koru, joka näkyy hyvin toiseksi alimmassa kuvassa, on hieno! Mielenkiintoisen näköinen, kun siinä on monia erilaisia helmiä. :)

    VastaaPoista
  13. Oijoij! Helmiä ja hopeaa, hienostuneet ja tyylikkää kuvat. Hopeaan ja harmaaseen vivahtava korukin oli esillä mutta se unohtui koko hötäkässä. Olen onnistunut muutenkin sotkemaan koko bloggerini.

    VastaaPoista

tuulannelin blogi on rakkautta elämään, vaatteisiin, kauneuteen, koruihin
ja arjen pieniin ihaniin asioihin ympärillämme. Aikuisen naisen lifestyleblogi.

Tervetuloa mukaan viihtymään!

Koska te lukijat ja vuorovaikutus teidän kanssa on bloggaamisen
mukavampia puolia, kommentoi ja esitä kysymyksiä.

Otan ilomielin vastaan palautetta.

Follow @ Instagram

Back to Top